Порядок роботи сервісу
Покрокова інструкція
- Ви заповнюєте коротку інформацію по об’єкту.
- З вами зв’язується проектний менеджер для з’ясування деталей.
- Ви надсилаєте технічний паспорт помешкання для складання детального технічного завдання.
- Вносите на депозит мінімальну суму, яка в подальшому буде використана для оплати робіт.
- Інженер складає кошторис на виконання ремонтних робіт за ринковими цінами, який узгоджується з вами. Якщо ми не дійшли згоди щодо вартості робіт – сума депозиту повертається вам.
- Узгодження деталей виконання робіт з виконробом.
- Далі ви вносите всю суму вартості робіт на депозит. Вартість матеріалів сплачуються вами самостійно.
- В подальшому майже всю роботу бере на себе Robit та виконроб. Зокрема:
- підбирає робітників та координує їх роботу;
- відслідковує графік виконання робіт;
- узгоджує з вами матеріали та графік їх постачання;
- координує доставку матеріалів;
- відслідковує та, за попередньої згоди, проводить поетапну оплату робіт;
- постійно перевіряє якість виконання робіт;
- координує взаємну роботу інших суміжних спеціалістів (улаштування кондиціонерів, вентиляції, охоронної та пожежної сигналізації, відеоспостереження та інше).
- Вартість будівельних та оздоблювальних матеріалів, робота інших спеціалістів сплачується вами самостійно за місцем проведення ремонту. Через платформу сплачується лише вартість основних робіт.
- Після закінчення робіт з вашого депозиту списується остання частина коштів на рахунок виконроба.
- І останній крок - оцінка роботи нашого сервісу.